vineri, 26 septembrie 2008

inundatii, dezastre, familii zbuciumate

In ultima vreme mai multe colturi locuite ale Pamantului au fost distruse/ devastate de una din fortele naturii si anume inundatiile.

Am vazut la televizor si am ascultat le radio deasemenea, oameni care aveau fetele speriate sau glasurile murmuritoare care se intrebau cu ce au gresit de au pierdut toata agoniseala de o viata si nu mai au nimica.

Cea mai deasa intrebare pe care acestia o puneau retoric a fost, este si va fi: “Oare cu ce am gresit in fata lui Dumnezeu de meritam asta?

Intr-adevar trebuie sa recunosc ca imi era mila de acesti oameni si apreciez, Dumnezeu sa-I ajute pe cei care le ofera ajutor.
Nu la intamplare sau din greseala am folosit trecutul “imi era mila”.

Am incercat sa nu caut sau sa dau vina pe cineva pentru aceste dezastre si mi-am pus intrebarea dintr-un spatiu neutru dintre uman si divin si am fost luminat de Duhul Sfant si am primit raspunsul pe care vreau sa vi-l marturisesc si voua:


E bine sau rau ceea ce se intampla?

As vrea sa ne amintim de cartea Iov din Sfanta Biblie sau daca nu ati citit-o o gasiti pe scurt pe blogul meu.

Sa ne amintim ca Iov a fost un om foarte credincios care urma cu sfintenie calea Domnului si peste care au cazut o serie de necazuri acesta trecand peste ele numai cu credinta lui adevarata fata de Dumnezeu apoi a fost resplatit

“Domnul a adus pe Iov iarăşi în starea lui de la început, după ce s-a rugat Iov pentru prietenii săi. Şi Domnul i-a dat înapoi îndoit decât tot ce avusese” (Iov 42:10)

Deci daca am fost distrusi de forta naturii sa nu ne pierdem credinta in Dumnezeu oricat de tare ne-ar durea. Dumnezeu vrea sa vada asta daca noi i-am slujit pentru bogatia pe care ne-a dat-o ori L-am urmat pentru ca noi l-am iubit si nu o iubire umana ci o iubire divina fara margini.

Poate altii nu aveau mare lucru si erau foarte credinciosi incat L-au condamnat pe El ca le-a luat din putinul pe care il aveau si la altii care aveau mai mult nu.

Dumnezeu asta vrea sa vada din partea nostra, credinta pura pentru ca toate ce le-am strans pe Pamant e nimica in Rai.
Singura nostra moneda universala nemateriala pe care o castigam si o adunam in intreaga nostra viata de muritori in Ceruri este realizata prin rugaciune neincetata, prin care trebuie sa-I multumim si deasemenea sa-I cerem, pentru ca El este un Dumnezeu milostiv si iubitor de oameni.

Deci in zadar vom strange averi pe Pamant pe care apoi sa le pierdem si sa regretam in Ceruri ca ne-am irosit viata pentru a agonisii averi si am uitat de Dumnezeul nostru care ne-a creat si ca am uitat ca viata noastra de fapt este destul si pentru ea trebuie sa-I multumim neincetat Lui.

Deci sa nu uitam fratilor de toate religiile increzatori in Bunul Dumnezeu ca singura valuta acceptata in Ceruri este credinta si respectarea Legii lui Dumnezeu pe care trebuie sa incepem daca nu am facut-o deja pana nu este prea tarziu sa o castigam prin rugaciune.

Pentru toti cei care au fost afectati de dezastre Fratele Ciprian va trimite mesajul de la Duhul Sfant ca ati fost supusi la un test la care foarte usor puteti pica sau tot la fel de simplu puteti sa-l treceti dar numai cu credinta in Dumnezeu.

Acest test nu trebuie considerat unul greu deoarece nu trebuie sa uitam nicio clipa sacrificial pe care L-a facut Isis Hristos rastignindu-se pentru pacatele noastre.

Deci in fapt si prin urmare ce ati pierdut?
Lucruri materiale adica nimica.
Dar ce puteti pierde in momentul asta?
Puteti pierde iubirea lui Dumnezeu care este foarte importanta si face parte din moneda universala real- divin de care v-am vorbit.

Pentru cei afectati de dezastre tin sa va dezvalui ca acuma voi trebuie sa-I multumiti lui Dumnezeu pentru tot sis a fiti multumiti ca ati fost alesi sa “participati la acest concurs”daca il putem numi as ape care sper sa-l treceti ca puternicul,neprihanitul si dreptul Iov.

Doamne ajuta!

Niciun comentariu: